Nya foton

Sitter i väntans tider, brorsans flyg är försenat men all inspiration är som bortblåst. Tommy och jag tog en runda till Ikea igår och hittade bland annat en matta till matsalen, så jag tänkte visa lite nya bilder istället.

Matsalen blev som ny och ljudet dämpades också. Synd att vi bara sitter ute numera....

Var lite övermöblerat med skool-stolarna så de ställde vi upp i sovrummet, enda stället  som vi har plats över på.

Gästhuset är redo att ta emot Dessan och Terence, tonåringarna får sova på madrasser i gamerummet.

Ostyrigt hår, någon?

De här små rackarna är fullt aktiva nu och återfinns överallt. För ett tag sedan hade vi en kille här som satte sig i stolen för att snabbt flyga upp igen "det känns som om jag har en orm i byxorna". Tre gånger for han upp, men ingen orm inte. Däremot reste han sig en timme senare och då trillade det ner en död ödla genom byxbenet.... Hellre han än jag....

Tommy hade väskan full när han kom hem från Sverige, present från farmor och godis och cd från Fam Persson, gulligt va?

Shoppingdag med Carina, njöt av sallad och ett glas vin till lunch (det var faktiskt fredag)

Stackars Alicia, här var det inte mycket med henne, dagen efter operationen. Fast inte en tår hon fällde, det gjorde däremot jag när de skulle skära i mitt stackars barn.

Någon som har druckit RÖKK? Produceras i Sverige enligt flaskan....

De här var jag bara tvungen att köpa, de var bara så mycket jag. Givetvis är det alldeles för varmt för att ha några inneskor på sig.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Alltid kul med bilder. Men ta genast bort bilden på skräcködlan (den med fyra ben och en svans) annars lär jag aldrig få Monica med mig på en Floridatripp. En fin och vacker helg väntar oss här i Hässleholm. I Mellbystrand lär dock ingen våga vistas utomhus eftersom en varg synts stryka kring bland stugorna. Druckit RÖKK? Nej, ser mer ut som T-gul, faktiskt.

2011-04-15 @ 14:12:45
Postat av: Annette

Vad fint ni har det! Det är sååå kul med bilderna:) den där sallads tallriken var enorm, är det då man får anv. av doggybag? ses snart kramizzzz<3

2011-04-19 @ 19:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0