Ålderstecken

Jaha, man vet att man varit ofta på en restaurang när servitrisen vet vad man ska äta och plockar fram det vinet man vill ha utan beställning, och då har inte ens Anna varit med på Rube Tuesday förut. Det är väl inte världens förstaklass restaurang precis, men en perfekt familjerestaurang, med kritor till barnen och en salladsbuffé som innehåller allt man kan önska och lite till.

 

Har så sakta börjat inviga Anna i den amerikanska shoppingens fröjder och presenterat henne för Ross och Marshall, nu väntar Macys, outleten i Ellenton och om vi hinner IP och köpcentret i Brandon.  Är väldigt imponerad av hennes karaktär, blev bara en RL tröja till Vince och senare ett par skor av samma märke, men superfina var de.

 

Alicia har börjat på skolans fotboll, den ska hålla på i nio veckor och första matchen är i februari. De spelar sexor, sjuor och åttor i ett lag och är ca 40 st, kul för coachen att plocka ut ett elvamannalag av denna skara, han får förstår göra precis som han vill, bara min dotter får vara med och spela match. Jag kommer inte alls att vara en jobbig förälder som vässar armbågarna på dottern, nej, nej, tro inte det. Mina är förresten rätt spetsiga de också om jag känner efter….

 

Lockade med Anna på gårdagens zumba och hon blev helt frälst efter tio minuter. Jag blev däremot närmast knäckt ner en av mina zumbakompisar skickade mejl till mig och frågade om min dotter tyckte det var kul. Halllåååååå, Anna är 32, vad gör det mig till?!? Inget ID-visande på Publix kan uppväga detta, eller så får jag se det som att Anna ser väldigt ung ut, yes, jag gillar ju positiva människor så varför inte implementera en del positivism hos mig själv?

Vincents första hamburgarmåltid, han uppvisade en stark förtjusning för ketchup, kan nog bli en riktig amerikanare av honom.


Kommentarer
Postat av: Andy

Det är alright, Anna slutade åldras vid 16

2011-01-12 @ 14:10:05
Postat av: Magnus

Fint foto på Vincent. Men Tommy - i bakgrunden, för vem gör han "vågen"??

2011-01-12 @ 22:13:45
Postat av: Magnus

Fint foto på Vincent. Men Tommy - i bakgrunden, för vem gör han "vågen"??

2011-01-12 @ 22:16:27
Postat av: Bror1

Jag tycker Anna ser gammal ut...

2011-01-12 @ 23:12:38
Postat av: Bror1

Jag tycker Anna ser gammal ut...

2011-01-12 @ 23:13:40
Postat av: Bror1

Jag tycker Anna ser gammal ut...

2011-01-13 @ 18:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0